בלוג מוז"א
אי־גלו, 2020, סטודיו מג'נטה – רונן בבלי האיגלו משקף כמראה את פני העולם שאנו מכלים. הקרחונים הנמסים והמגמה של התמעטות עבודת האומן לצד ההתפתחות הטכנולוגית. רונן בבלי
25.04.20
נשימה, 2019, דקלה מוסקוביץ אובייקטים קרמים קרסו בעת יצירתם ועברו החייאה על ידי הנשמה. עבודת הגלגל מסמלת את קצב החיים, קצב הנשימות וקצב הלב. דקלה מוסקוביץ
25.04.20
פריטים מתוך הסדרה יופי הרסני, 2019, אולה ברנר "העבודה עוסקת בניצול בעלי חיים על ידי בני אדם ובנזק שהאדם גורם לעולם החי ולעצמו כתוצאה מכך". אולה ברנר
25.04.20
ממצאים מיד שנייה, 2019, נטע בר ציון השילוב בין צילום וקרמיקה מגיע מתוך רצון לשמר רגע בזמן בעזרת חומר המסוגל לשרוד אלפי שנים. נטע בר ציון
25.04.20
מפגשים לא מקריים, 2019, נירית דקל ולנה רבנקו רגע אחד, כמו פריים צילומי, היצירה מושפעת מעבודתם המשותפת של הציירים איוואן שישקין וקונסטנטין סביצקי. נירית דקל ולנה רבנקו
25.04.20
פלמינגו, 2016, יובל אצילי מגזרות נייר שמקורן בדפי מגזין פורנו הומואי, מייצרות דימוי של פלמינגו המזוהה עם הקהילה הגאה. יובל אצילי
25.04.20
קו רקיע, 2020, אבנר שר ״אני מתעניין ביחסים בין הרס לבנייה, הכחדה ושימור. אני מתייחס למגמה עולמית של בניית מגדלים שהמעטפת שלהם מזכוכית״. אבנר שר
16.04.20
בוריס שפייזמן, Rise of the Lollipop Man, 2019 ״כנער רציתי אופנוע. לא סתם אופנוע, אחד מפואר. כשיכולתי להרשות לעצמי, הבנתי שרצוי להחזיק בחלום מאשר בדבר האמתי.״ בוריס שפייזמן
16.04.20