מה
עץ, אבן; מיפוי וידאו, סריקה בתלת ממד, איטום עץ (שני סוגי באן)
מי
מאיה בן דוד, ילידת 1980; אורי בן צבי, יליד 1971
למה
"פטריית עץ שנסרקה בתלת ממד ביפן, הפכה לקובץ דיגיטלי והגיעה אתנו ארצה. שלא כמו בטבע, הקיום הדיגיטאלי החדש מאפשר לה לשרוד לאורך זמן ללא שמש ומקור מזון, להגר ולפלוש למקומות חדשים. מהגר נוסף לפרויקט היא טכניקת עיבוד וגימור עץ יפנית בשם שו-סוגי-באן, שימור עץ באמצעות אש. טכניקה המאפשרת איטום של משטחי עץ והתאמה שלהם לתנאי חוץ.
הפרויקט בוחן את היחסים החדשים שנוצרים בין העץ השרוף כזירת התרחשות ויצירה של חיים חדשים, היברידים, המורכבים מפטריה דיגיטלית המתפתחת לאורך התערוכה במדיום הדיגיטלי לבין העץ השרוף הנושא את הפטרייה."
איפה
העבודה מוצגת בגלריית המגדל, הביאנלה לאומנויות ולעיצוב תל אביב, מוז"א – מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב.
כתבות נוספות
ריאיון עם הצלם ראאד בואיה – מתוך קטלוג התערוכה "השחור הוא החיים, הלבן הוא האמנות" שראה אור לאחרונה. מראיין: גיא רז, אוצר התערוכה
13.03.24
חדש באוסף: עבודות מהביאנלה לאומנויות ולעיצוב 60 אמניות ואמנים שהשתתפו בשתי תערוכות הביאנלה לאומנויות ולעיצוב במוז"א, תרמו את עבודותיהם לאוסף המוזיאון
12.03.24
חדש באוסף: תרומת אוסף טננבוים לביתן הזכוכית תרומה משמעותית וחשובה של כ-75 פריטי זכוכית מאוסף רבקה וצבי טננבוים לזכר בנם החלילן ידין טננבוים ז"ל, שנהרג במלחמת יום הכיפורים
25.02.24